Strategie & Innovatie
– Hoe kunnen we de kracht van conceptueel denken gebruiken om ons ons creatiever te positioneren in onze markt? Een trainingprogramma over Positionering, Conceptontwikkeling en Brand storytelling. Â
Zuidkoop Natural Projects
Verrassen en inspireren met liefde voor de natuur
Zuidkoop Natural Projects is specialist in interieurbeplanting, bloemkunst en tentoonstellingsbouw. Constant zoekende naar nieuwe concepten. Een uniek bedrijf, want het zijn niet alleen conceptmakers, alles wat wordt bedacht, wordt ook gebouwd in de enorme werkplaats naast de showroom.
Het creatieve team van Zuidkoop is toe aan een frisse, inspirerende aanpak om concepten te ontwikkelen waarin beleving centraal staat. Een waarbij het merk Zuidkoop op een nog meer onderscheidende manier tot uiting komt.
DEELNEMERS VERTELLEN OVER HUN MOTIVATIE
Het programma
In een driedaagse workshop Positionering, Conceptontwikkeling en Brand storytelling gaan we aan de slag met het creatieve team. We besteden aandacht aan het ontwikkelen van multifunctionele en flexibele concepten voor stands, beursconcepten en de bijbehorende beleving.Â
Met het team onderzoeken we merkpersoonlijkheid en het merkarchetype van Zuidkoop Natural Projects. Vervolgens bepalen we samen welke beleving bij Zuidkoop past. Ook gaan we aan de slag met creatief denken, trendwatching en storytelling en de toepassing ervan in (event)concepten. De laatste dag besteden we aan het uitrollen van concepten in beeld en vorm, en het ontwikkelen van een visie op beeld en beleving.Â
Het resultaat
Natalie Zuidgeest, onze opdrachtgever bij Zuidkoop Natural Projects vertelt het zelf in onderstaande video.