"Creativiteit zonder richting is chaos. Richting zonder creativiteit is zielloos."
Ik werk met leiders en creatieve teams om strategisch creatief denken naar een hoger niveau te tillen. Samen verkennen we nieuwe manieren om communicatie en innovatie te verweven, waardoor ideeën niet alleen ontstaan, maar ook impact maken. Of het nu gaat om het verfijnen van merkstrategieën, het inspireren van creatieve processen, of het benutten van AI in marketing en design – mijn aanpak draait altijd om betekenisvolle verandering.
Versdenkers
Versdenken brengt drie resultaten waar je écht op kunt bouwen:
Een merkstrategie die je organisatie vooruit duwt, een creatieve cultuur die je team sterker maakt, en leiderschap dat barst van strategie én verbeeldingskracht.
Â
Versdenken
Jij zoekt manieren om creativiteit en strategie samen te brengen. Ik geef je vers perspectief en scherpe ideeën die snel toepasbaar zijn.
Merkstrategie & beleving
Van startup tot big brand, de volgende stap of een verandering – ik help je koers te bepalen én te zorgen dat elk contactmoment met jouw merk blijft plakken.
Talent ontwikkeling
De kracht van een merk zit in de mensen. Ik help professionals groeien in strategisch denken en creativiteit.
Versdenker Lisa van Noorden
Als trainer en creatief strateeg krijg ik energie van het aanwakkeren van creativiteit in organisaties, door creatief talent te ontwikkelen en merken te versterken.
Met strategisch creatief denken als mijn drijvende kracht, inspireer en begeleid ik professionals om hun unieke potentieel te ontketenen. Organisaties help ik bij het vormgeven van merken die écht resoneren. Mijn missie? Nieuwe Versdenkers creëren – precies wat de wereld nu nodig heeft om vooruit te komen.”
Creatief en commerciëel: MPGtoday, WIM creative agency, ThinkYellow, Brandsum, Kaliber Interactive, Young&Rubicam, Funda, Bram Ladage, Greenchoice, Mediamarkt, T-Mobile, Action, Google, Compacon, Postcodeloterij.
Media: Sony Music, Universal Music, Mediahuis, Warner Music, Persgroep, Dutch Filmfonds, Bruna Uitgevers.
Overheid: Min. van SoZaWe, Min. van Financiën, Rijkswaterstaat, Gemeente Rotterdam, Gemeente Amsterdam, Gemeente Groningen, Gemeente Utrecht, Provincie Flevoland, Provincie Zuid-Holland.
Cultureel: Boijmans Van Beuningen, Stedelijk Museum, Van Gogh Museum, Scheepvaartmuseum, Wereldmuseum, Floriade.Â
Onderwijs: Haagse Hogeschool, Windesheim College, Scalda, Saxion, MBO Amersfoort, Avans Hogeschool, Maastricht University.Â
Overig: INretail, ANWB, APG, Robeco, ING, Nationale Nederlanden, SDW, CNV, Nat. Ombudsman, Heijmans, Dura Vermeer.
Lisa van Noorden - 'De Mondriaan van Marketing'
Uitgegeven door Lannoo Uitgevers in Belgie en Van Duuren management in Nederland. Sept 2024.
REVIEWS
* Belgium Marketing Association
🤩🤩 Super excited that my book De Mondriaan van Marketing is nominated marketing book of the year 2024.Â
Van emotie naar expressie
Kunst maken is mijn levenslange passie, het vormt een niet aflatende stroom aan creativiteit. Principes uit de kunst – hoe ontstaat een idee, hoe kom je tot een concept en hoe bereik je het optimale effect met de uitvoering – pas ik ook toe op de creatieve processen binnen organisaties. Het omzetten van emotie in expressie geldt precies zo ook voor merkstrategie, mens- en organisatieontwikkeling.