Procesontwikkeling
– Hoe kunnen we onze creatieve-, communicatie en marketing teams beter laten samenwerken en zo tot een sterkere profilering komen in onze communicatie?

NEN: helder communiceren wat we doen en voor wie

De vraag van NEN aan Versdenkers

NEN (kort voor de Nederlandse Norm) ontwikkelt en stimuleert de ontwikkeling van normen en richtlijnen voor verschillende partijen en belanghebbenden. Denk aan kwaliteitsnormen voor ondernemingen of normen waar elektrische installaties in woningen aan moeten voldoen. NEN kan ook veel betekenen voor professionals die producten of diensten ontwikkelen, omdat zij bij de ontwikkeling ook rekening moeten houden met overheidsnormen.

NEN ervaart dat zij zich nog niet sterk genoeg profileren bij hun stakeholders. Ze schakelt Versdenkers in voor procesontwikkeling: het een nieuwe interne workflow en een heldere profilering in de in- en externe communicatie. 

nen1
Creatieve organisaties
art-reference-nen

IN PROCESONTWIKKELING EN TRAINING GEBRUIKEN WE REFERENTIES UIT DE KUNSTWERELD. BIJVOORBEELD BIJ HET ONTWIKKELEN VAN EEN VISUELE TAAL.

Procesontwikkeling aanpak

Met een groot deel van het communicatieteam ontwikkelden we een nieuwe workflow met het creatieve-, communicatie en marketing teams.
Daarna scherpten we skills aan in een 5 dagend durend trainingstraject met Brandstorytelling, Visuele communicatie en Copywriting.

Met de merkpersoonlijkheid, de merkwaarden en het merkverhaal van NEN als vertrekpunt ontwikkelen we storylines voor socials. Aansluitend werkte het team aan een aangescherpte tone of voice, zodat de merkpersoonlijkheid ook duidelijk spreekt uit de teksten. Al het geleerde is samengebracht in een nieuwe workflow. Ter inspiratie zijn in de training veel voorbeelden uit de kunst gebruikt.

Het resultaat

Een heldere nieuwe online presence waarmee de NEN laat zien wat ze doet en voor wie. En een enthousiast team dat door nieuwe kennis én een nieuwe workflow een frisse impuls heeft gekregen.

Deel deze pagina

Email
LinkedIn

Praat met ons - Contactformulier

Naam
briefing

Hoe schrijf je een goede creatieve briefing?

Een goede creatieve briefing is als de fundering van een huis: zonder een stevige basis, zal het bouwwerk snel wankelen. Of nog erger, in elkaar storten. Een goede creatieve briefing is dus van cruciaal belang voor een succesvolle samenwerking tussen een bureau, klant en creatief.

Meer over deze case

Praat met ons - Contactformulier

Naam

Agency diensten

Incompany training

Met wie werken we

Een selectie van onze klanten
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-creatief denken
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Creatieve organisaties-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-creatief denken
Versdenkers-creatief denken
Creatieve organisaties-Onderscheidend communiceren
Creatieve organisaties-ervaringen van deelnemers
ervaringen-Onderscheidend communiceren
ervaringen van deelnemers-creatief denken
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Versdenkers-Onderscheidend communiceren
Scroll to Top

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA
21/22 aug en 7/8 sept
2/3/16/17 november

TIJDEN
Van 10:00 tot 16:00.

PRIJS
€1899,- EX BTW

EARLY BIRD KORTING
€100,- Early bird korting als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.

BARTEREN
We ruilen graag onze kennis tegen een mooi aanbod. Klik hier voor informatie.