OVERTUIGEND PRESENTEREN MET STORYTELLING
Breng je publiek in vervoering
1
daG
3 - 25
deelnemers
€
VANAF 2099,- EX BTW
Tijd
flexibel
Locatie
Flexibel
OVERTUIGEND PRESENTEREN VOOR EEN GROEP. DAT LUKT JOU OOK
Maatwerk | volledige cursus of korte workshop
De één heeft het van nature in zich, de ander lukt het met tools en handvaten. In de training Overtuigend presenteren met Storytelling leren teams hoe zij hun bureau- of klantpresentaties kunnen versterken. Want misschien kan de boodschap scherper en inspirerender.
Deze energieke en concreet toepasbare workshop helpt jou en je team om goed te kijken naar waaróm je iets vertelt, welke inhoud er écht toe doet en hoe je het vertelt. Een uitgebalanceerd programma met theorie, praktijk, veel doen en oefenen. Een dag vol inspiratie.
Jouw volgende presentatie zit beter doordacht in elkaar. Past bij de stijl van je bureau en jou persoonlijk. En sluit aan op de setting en beleving van het publiek. Presenteren wordt leuk en effectief.
De training helpt jouw team:
- Hun presentatiestijl beter op merkidentiteit aan te laten sluiten
- Meer creativiteit te brengen in presentaties en pitches
- Meer zelfvertrouwen en plezier te krijgen in het presenteren
- Een éénduidig verhaal en beleving te brengen
Voor welke teams is deze training
Voor alle teams die meer beleving willen brengen in hun interne-, klant- of case presentaties, op seminars of in 1 op 1 gesprekken.
OVERTUIGEND PRESENTEREN, DAT LUKT JOU OOK
Maatwerk | volledige cursus of korte workshop
De één heeft het van nature in zich, de ander lukt het met tools en handvaten. In de training Overtuigend presenteren met Storytelling leren teams hoe zij hun bureau- of klantpresentaties kunnen versterken. Want misschien kan de boodschap scherper en inspirerender.
Deze energieke en concreet toepasbare workshop helpt jou en je team om goed te kijken naar waaróm je iets vertelt, welke inhoud er écht toe doet en hoe je het vertelt. Een uitgebalanceerd programma met theorie, praktijk, veel doen en oefenen. Een dag vol inspiratie.
Jouw volgende presentatie zit beter doordacht in elkaar. Past bij de stijl van je bureau en jou persoonlijk. En sluit aan op de setting en beleving van het publiek. Presenteren wordt leuk en effectief.
De training helpt jouw team:
- Hun presentatiestijl beter op merkidentiteit aan te laten sluiten
- Meer creativiteit te brengen in presentaties en pitches
- Meer zelfvertrouwen en plezier te krijgen in het presenteren
- Een éénduidig verhaal en beleving te brengen
Voor welke teams is deze training
Voor alle teams die meer beleving willen brengen in hun interne-, klant- of case presentaties, op seminars of in 1 op 1 gesprekken.
Programma en informatie
- Speelse opening en kennismaking.
- Bespreking van de huidige wijze van presenteren en klantgesprekken
- De why, what en how als basis voor jouw verhaal.
- Jouw bureau merk-archetype koppelen aan je presentatie stijl.
- Kiezen voor een tone of voice die past bij mens en merk.
- Storytelling in een presentatie brengen.
- Vormgeving en creativiteit in je presentatie opbouw.
- How to fake a Ted-Talk: Hook / Transition / Benefit.
- Feedback op de gemaakte presentaties.
- Spreken: ritme, timing, intonatie en lichaamstaal.
- Professionaliteit: wat is je gedrag om de presentatie heen?
- Energie geven, inspireren en aandacht afdwingen
- IKEA theater oefening (stukje inleving).
- Omgaan met diverse typen luisteraars en klanten.
- Eindpresentatie.
Data en tijden worden in overleg vastgesteld.
Live met Richard Roling
Vraag een intake en offerte aan. BTW vrij factureren is mogelijk.
Locatie
Incompany trainingen vinden op eigen locatie plaats.
Meer teamtraining
Meer teamtraining
Kennis over storytelling
KWH-een nieuwe plek in het hart van leden
Strategie en Innovatie – Hoe kunnen we onszelf bij onze klanten en stakeholders duidelijker positioneren en
NEN: helder communiceren wat we doen en voor wie
Procesontwikkeling– Hoe kunnen we onze creatieve-, communicatie en marketing teams beter laten samenwerken en zo
Blijstroom: positionering, corporate identity en website
Consultancy en Realisatie– Hoe kunnen we ons onderscheidend positioneren ten opzichte van de concurrentie ?
KWH-een nieuwe plek in het hart van leden
Strategie en Innovatie – Hoe kunnen we onszelf bij onze klanten en stakeholders duidelijker positioneren
NEN: helder communiceren wat we doen en voor wie
Procesontwikkeling– Hoe kunnen we onze creatieve-, communicatie en marketing teams beter laten samenwerken en