Van brainstorm tot brand

met Lisa van Noorden

Merkontwikkeling voor bewuste ondernemers

In deze ééndaagse Concept & Branding Masterclass leer jij hoe je jouw merk sterk in de wereld zet.

 

Je staat in de startblokken om jouw eigen merk te lanceren. Een merk dat niet alleen commercieel succesvol is, maar ook een positieve impact op de wereld en de gemeenschap heeft. Je hebt een visie die verder gaat dan winst; je wilt bijdragen aan een betere wereld.

Welkom bij deze ééndaagse online masterclass voor bewuste ondernemers zoals jij.

In deze masterclass combineren we interactieve workshops met praktische oefeningen. Je leert hoe je een merk ontwikkelt dat niet alleen aantrekkelijk is, maar ook bijdraagt aan maatschappelijke doelen. Een merk dat jouw doelgroep aanspreekt en waar ze graag voor naar “je winkel” komen.

Aan het einde van de dag heb je niet alleen een duidelijk plan, maar ook het zelfvertrouwen om jouw sociaal verantwoorde merk te laten groeien en bloeien.

foto1 boekbrochure

Lisa van Noorden - Trainer en auteur van De Mondriaan van Marketing

Lisa van Noorden is zelf trainer, creatief strateeg en kunstenaar. Zij traint professionals in creatieve conceptontwikkeling en leiderschap en werkt met meest bekende organisaties in Nederland. Meer dan 15 jaar kennis en ervaring zijn samengebracht in deze conceptontwikkeling training.

Lisa publiceert regelmatig blogs en vak artikelen en is als spreker verbonden aan Speakersbase in Belgie. 

"Een inspirerend merk moet op hoog creatief niveau met doelgroepen communiceren."

Programma en informatie

Je leert stap voor stap hoe je een concept voor een sterke merkidentiteit ontwikkelt en daarmee jouw doelgroep raakt. Daarbij werken we met het boek “De Mondriaan van Marketing” en het innovatieve Focus-Flow-Form stappenplan. Aan het einde van de dag ken je de belangrijkste stappen van merkontwikkeling en hoe je je merk creatief naar buiten brengt met aantrekkelijke communicatie.

FOCUS

Jouw merk in de steigers

Definieer de missie en visie van je sociaal verantwoorde merk. Wat zijn jouw kernwaarden en ethische principes? Ontwikkel jouw merkpersoonlijkheid, stel doelen en kies je doelgroep. 
Aan de slag: Nu ga je je merkvisie  concretiseren, waarbij je nadruk legt op de duurzame en sociale aspecten van je merk. Dit is de basis voor jouw creatieve concept.

FLOW

Bevrijd je Creativiteit 

Technieken om creatief te denken en jouw unieke onderscheidende merkconcept te ontwikkelen.
Aan de slag: Samen brainstormen met de Disney methode en de Now-How-Wow box 

FORM

Van Concept naar Communicatie

Jouw sociale merkconcept omzetten in beeld, taal, media en middelen.
Aan de slag: Met elkaar werk je je concept uit en bedenke je eenvoudige en aansprekende marketinguitingen en ideeen voor socials.

PITCH

In groepjes presenteer je je uitgewerkte concepten aan elkaar. Feedback krijgen en leren van elkaar.
Je hebt het gedaan!

12 Augustus
16 September

Deze 1 daagse online training kost €295 ex BTW per persoon. BTW vrij factureren is mogelijk.

Locatie
Online training

Na deze eendaagse training Conceptontwikkeling kun je verder professionaliseren door het volledige 4 daagse programma te volgen. Lees hier alle informatie over dit waardevolle programma. 

Wat haal je uit deze dag?

Takeaway 1

Een roadmap waarmee je jouw merk positioneert en in de markt zet.

Takeaway 2

Een idee voor de branding van jouw merk, op basis waarvan je socials kunt gaan ontwikkelen.

Takeaway 3

De Mondriaan van Marketing, het handboek voor merkontwikkeling met de Focus-Flow-Form strategie.

Takeaway 4

Inspiratie, kennis en een nieuw netwerk van ondernemers.

Leiderschapscoaching Creatief team leiden

Schrijf je in voor deze masterclass

Van brainstorm tot brand

€295 ex btw

Over het werkboek De Mondriaan van Marketing

De ultieme gids met een begrijpelijke structuur voor elke professional die op hoog creatief niveau met doelgroepen wil communiceren.

wie ben je-De Mondriaan van Marketing

Start - Wie ben je als merk

Als conceptueel denker vertrek je vanuit de kernwaarden, merkpersoonlijkheid en positionering.
Daarvoor kijken we naar kunstenaars met sterke waarden, zoals Picasso, Coco Chanel en David Bowie.

Part 2 - Strategie en Focus​

Focus is strategie en gaat over jouw doel en doelgroep. Focus leert je ook hoe je als merk een visie ontwikkelt, en dicht bij je authentieke waarden blijft. Daarvoor kijken we naar de kunsten.

focus op je visie-De Mondriaan van Marketing
mindmap -De Mondriaan van Marketing

Part 3 - De creatieve Flow

Flow bevrijdt je creativiteit zodat je opvallende merkconcepten kunt bedenken. Het stimuleert je om buiten de kaders te denken. In Flow bedenk je geestverruimende communicatie.

Part 4 - Form

Form gaat over uitvoering van concepten in beeld, taal, media en middelen. Je verpakt je concept in in een unieke, opvallende vorm. Ook hier halen we inspiratie uit geweldige kunst.

beeld en tekst -De Mondriaan van Marketing
“Het boek heb ik in één ruk uitgelezen. Het is erg inspirerend om gestructureerd zelf een concept te schrijven. Het zet aan tot nieuwe ideeën. Het gaf mij in mijn werk meer houvast, meer plezier en aanzet tot vrijer denken. Hierdoor ontstonden er verrassende uitkomsten. Er is ook goed gereageerd op mijn concept door de opdrachtgever!
Een gloeilamp-logo op een gele achtergrond.
Marketeer

Boek Lisa als spreker

Deel deze kennis met je gasten. Doelgroep: creatieven, mar/com professionals, creative teams en ondernemers. Voor podcasts, seminar, congres of training.

Conceptontwikkeling

Volg de training Conceptontwikkeling live met Lisa van Noorden. De training bouwt verder op het boek en leert jou hoe je succesvolle marketingconcepten ontwikkelt. Solo of met je team.

Professional coaching

Je wilt training volgen, maar graag wèl passend in je drukke agenda? 1 op 1 professional coaching is zo flexibel. Je vergroot supersnel je creatieve en professionele potentie.

Ontvang een boekpreview van de Mondriaan van Marketing in je mailbox

Vul je emailadres in, start met lezen en concepten ontwikkelen.

Stuur mij de preview

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

© 2024 All Rights Reserved.

Scroll to Top

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA

13 mei 13:00 – 16:00
14 mei 10:00 – 13:00
27 mei 9:30 – 16:00
3 juni 10:00 – 13:00
17 juni online eindpres. 9.30 – 11:00
—————
24 juni 13:00 – 16:00
25 juni 10:00 – 13:00
8 juli 9:30 – 16:00
9 juli 10:00 – 13:00
26 juli online eindpres. 9.30 – 11:00

PRIJS
 €1919,- ex btw
Incl De Mondriaan van Marketing

EARLY BIRD KORTING
€100,- als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.