Vers strategisch en creatief perspectief.
Ik werk met leiders en creatieve teams om strategisch creatief denken naar een hoger niveau te tillen. Samen verkennen we nieuwe manieren om communicatie en innovatie te verweven, waardoor ideeën niet alleen ontstaan, maar ook impact maken. Of het nu gaat om het verfijnen van merkstrategieën, het inspireren van creatieve processen, of het benutten van AI in marketing en design – mijn aanpak draait altijd om betekenisvolle verandering.
Versdenkers
Versdenken brengt drie concrete resultaten: een innovatieve merkstrategie die jouw organisatie naar voren brengt, een cultuur van creativiteit en innovatie die je team sterker maakt, en de ontwikkeling van leiders en teamleden om strategisch en creatief te excelleren.
Versdenken
Jij zoekt manieren om creativiteit en strategie samen te brengen. Ik geef je vers perspectief en scherpe ideeën die snel toepasbaar zijn.
Merkstrategie
Van startup tot big brand, de volgende stap of een grote verandering – ik help je strategisch en creatief koers te bepalen.
Brand experience
Elke interactie met jouw merk is een kans voor een onvergetelijke ervaring. Ik zorg dat je die kans optimaal benut.
Talent ontwikkeling
De kracht van een merk zit in de mensen. Ik help professionals groeien in strategisch denken en creativiteit.
Creatief en commerciëel: MPGtoday, WIM creative agency, ThinkYellow, Brandsum, Kaliber Interactive, Young&Rubicam, Funda, Bram Ladage, Greenchoice, Mediamarkt, T-Mobile, Action, Google, Compacon, Postcodeloterij.
Media: Sony Music, Universal Music, Mediahuis, Warner Music, Persgroep, Dutch Filmfonds, Bruna Uitgevers.
Overheid: Min. van SoZaWe, Min. van Financiën, Rijkswaterstaat, Gemeente Rotterdam, Gemeente Amsterdam, Gemeente Groningen, Gemeente Utrecht, Provincie Flevoland, Provincie Zuid-Holland.
Cultureel: Boijmans Van Beuningen, Stedelijk Museum, Van Gogh Museum, Scheepvaartmuseum, Wereldmuseum, Floriade.
Onderwijs: Haagse Hogeschool, Windesheim College, Scalda, Saxion, MBO Amersfoort, Avans Hogeschool, Maastricht University.
Overig: INretail, ANWB, APG, Robeco, ING, Nationale Nederlanden, SDW, CNV, Nat. Ombudsman, Heijmans, Dura Vermeer.
Lisa van Noorden - 'De Mondriaan van Marketing'
Uitgegeven door Lannoo Uitgevers in Belgie en Van Duuren management in Nederland. Sept 2024.
* Belgium Marketing Association
🤩🤩 Super excited that my book De Mondriaan van Marketing is nominated as marketing book of 2024. Help make it happen by voting on https://lnkd.in/e69Pyi-Q 🙏🏼🙏🏼
*Adformatie
Mastering the top of the market is only possible with creative top talent.
*De Ondernemer
This is how Versdenkers exploits creativity as a core business.
Van emotie naar expressie
Kunst maken is mijn levenslange passie, het vormt een niet aflatende stroom aan creativiteit. Principes uit de kunst – hoe ontstaat een idee, hoe kom je tot een concept en hoe bereik je het optimale effect met de uitvoering – pas ik ook toe op de creatieve processen binnen organisaties. Het omzetten van emotie in expressie geldt precies zo ook voor merkstrategie, mens- en organisatieontwikkeling.