ONS TEAM VAN VERSDENKERS

Versdenkers zijn ervaren trainers en consultants. Maar ook professionals die meters maken binnen het vakgebied èn talent hebben voor autonoom kunstzinnig denken. Als muzikant, acteur, filmmaker, kunstenaar of schrijver. Met deze brede blik verrijken ze de kennis èn houding van corporate en creatieve professionals, teams en organisaties. 

Een illustratie van een man en een vrouw die een boek vasthouden.
Lisa-van-Noorden-versdenkers-conceptontwikkeling

Lisa van Noorden

Lisa van Noorden is Versdenker van het eerste uur, en werkt op het gebied van creatieve strategie voor de meest bekende organisaties in Nederland. Zij slaat een brug tussen corporate en creatief denken en doen.

Ze coacht mensen en teams in creatief leiderschap, innovatie en creatief denken. Naast Conceptontwikkeling traint zij ook in de vakgebieden Positionering en Branding, Brandstorytelling en Visuele Strategie.

Lisa schreef het boek De Mondriaan van Marketing, een handboek voor creatieve communicatie voor merken.

Richard-Roling-versdenkers

Richard Roling

Richard is communicatietrainer en acteur en winnaar van het Improvisie Songfestival. Met een achtergrond in zowel de creatieve sector als improvisatietheater kan hij een brug slaan tussen zakelijkheid en creativiteit.

In zijn teamtrainingen staan actie en kennis voorop. Je gaat veel doen, uitproberen en wordt overladen met handige tips en tricks. Met zijn onbevangen houding schept Richard sfeer en eenheid. Daardoor zijn zijn trainingen niet alleen inspirerend, maar wordt het nog gezellig ook. 

frank-paats

Frank Paats

Frank Paats is sinds 1988 als art director en ideeën-bedenker gespecialiseerd in de kunst van het contact maken. 

In de Nudging & Guerrilla marketing workshops leert Frank je hoe je je doelgroep op een positieve manier tot gedrag aanzet. En hoe je daarbij maximaal in beeld komt met opvallende communicatie. Met Joyce Meuzelaar publiceerde hij ook een boek: Geschenk uit de Hemel, met tientallen inspirerende relatiegeschenken.

Copywriting-Paulien-Noordzij

Paulien Noordzij

Het is niet alleen WAT je zegt. Het is ook HOE je het zegt. Paulien helpt je om overtuigende en glasheldere copy te schrijven, in een heel eigen tone of voice.

Haar workshops en trainingen zijn praktisch en interactief. Je leert vanuit de lezer te denken en recht op je doel af te gaan met krachtige copy. De thema’s creativiteit, onderscheidend vermogen en merkpersoonlijkheid spelen een grote rol. Zodat jouw teksten een eigen karakter krijgen en het merk waar je voor schrijft meer en meer wordt opgemerkt door de doelgroep.

Scroll to Top

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA

13 mei 13:00 – 16:00
14 mei 10:00 – 13:00
27 mei 9:30 – 16:00
3 juni 10:00 – 13:00
17 juni online eindpres. 9.30 – 11:00
—————
24 juni 13:00 – 16:00
25 juni 10:00 – 13:00
8 juli 9:30 – 16:00
9 juli 10:00 – 13:00
26 juli online eindpres. 9.30 – 11:00

PRIJS
 €1919,- ex btw
Incl De Mondriaan van Marketing

EARLY BIRD KORTING
€100,- als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.