ONS TEAM VAN VERSDENKERS
Versdenkers zijn ervaren trainers en consultants. Maar ook professionals die meters maken binnen het vakgebied èn talent hebben voor autonoom kunstzinnig denken. Als muzikant, acteur, filmmaker, kunstenaar of schrijver. Met deze brede blik verrijken ze de kennis èn houding van corporate en creatieve professionals, teams en organisaties.
Lisa van Noorden
Lisa van Noorden is Versdenker van het eerste uur, en werkt op het gebied van creatieve strategie voor de meest bekende organisaties in Nederland. Zij slaat een brug tussen corporate en creatief denken en doen.
Ze coacht mensen en teams in creatief leiderschap, innovatie en creatief denken. Naast Conceptontwikkeling traint zij ook in de vakgebieden Positionering en Branding, Brandstorytelling en Visuele Strategie.
Lisa schreef het boek De Mondriaan van Marketing, een handboek voor creatieve communicatie voor merken.
Richard Roling
Richard is communicatietrainer en acteur en winnaar van het Improvisie Songfestival. Met een achtergrond in zowel de creatieve sector als improvisatietheater kan hij een brug slaan tussen zakelijkheid en creativiteit.
In zijn teamtrainingen staan actie en kennis voorop. Je gaat veel doen, uitproberen en wordt overladen met handige tips en tricks. Met zijn onbevangen houding schept Richard sfeer en eenheid. Daardoor zijn zijn trainingen niet alleen inspirerend, maar wordt het nog gezellig ook.
Frank Paats
Frank Paats is sinds 1988 als art director en ideeën-bedenker gespecialiseerd in de kunst van het contact maken.
In de Nudging & Guerrilla marketing workshops leert Frank je hoe je je doelgroep op een positieve manier tot gedrag aanzet. En hoe je daarbij maximaal in beeld komt met opvallende communicatie. Met Joyce Meuzelaar publiceerde hij ook een boek: Geschenk uit de Hemel, met tientallen inspirerende relatiegeschenken.
Paulien Noordzij
Het is niet alleen WAT je zegt. Het is ook HOE je het zegt. Paulien helpt je om overtuigende en glasheldere copy te schrijven, in een heel eigen tone of voice.
Haar workshops en trainingen zijn praktisch en interactief. Je leert vanuit de lezer te denken en recht op je doel af te gaan met krachtige copy. De thema’s creativiteit, onderscheidend vermogen en merkpersoonlijkheid spelen een grote rol. Zodat jouw teksten een eigen karakter krijgen en het merk waar je voor schrijft meer en meer wordt opgemerkt door de doelgroep.