LISA VAN NOORDEN

Creatieve Versdenker met een doelbewuste focus

Training, Consultancy, Versterking

Vers strategisch en creatief perspectief.

Ik werk met leiders en creatieve teams om strategisch creatief denken naar een hoger niveau te tillen. Samen verkennen we nieuwe manieren om communicatie en innovatie te verweven, waardoor ideeën niet alleen ontstaan, maar ook impact maken. Of het nu gaat om het verfijnen van merkstrategieën, het inspireren van creatieve processen, of het benutten van AI in marketing en design – mijn aanpak draait altijd om betekenisvolle verandering.

Versdenkers

Versdenken brengt drie concrete resultaten: een innovatieve merkstrategie die jouw organisatie naar voren brengt, een cultuur van creativiteit en innovatie die je team sterker maakt, en de ontwikkeling van leiders en teamleden om strategisch en creatief te excelleren.

 

wat is een concept2

Versdenken

Jij zoekt manieren om creativiteit en strategie samen te brengen. Ik geef je vers perspectief en scherpe ideeën die snel toepasbaar zijn.

Merkstrategie

Van startup tot big brand, de volgende stap of een grote verandering – ik help je strategisch en creatief koers te bepalen.

Brand experience

Elke interactie met jouw merk is een kans voor een onvergetelijke ervaring. Ik zorg dat je die kans optimaal benut.

Talent ontwikkeling

De kracht van een merk zit in de mensen. Ik help professionals groeien in strategisch denken en creativiteit.

Creatief en commerciëel: MPGtoday, WIM creative agency, ThinkYellow, Brandsum, Kaliber Interactive, Young&Rubicam, Funda, Bram Ladage, Greenchoice, Mediamarkt, T-Mobile, Action, Google, Compacon, Postcodeloterij.
Media: Sony Music, Universal Music, Mediahuis, Warner Music, Persgroep, Dutch Filmfonds, Bruna Uitgevers.
Overheid: Min. van SoZaWe, Min. van Financiën, Rijkswaterstaat, Gemeente Rotterdam, Gemeente Amsterdam, Gemeente Groningen, Gemeente Utrecht, Provincie Flevoland, Provincie Zuid-Holland.
Cultureel: Boijmans Van Beuningen, Stedelijk Museum, Van Gogh Museum, Scheepvaartmuseum, Wereldmuseum, Floriade. 
Onderwijs: Haagse Hogeschool, Windesheim College, Scalda, Saxion, MBO Amersfoort, Avans Hogeschool, Maastricht University. 
Overig: INretail, ANWB, APG, Robeco, ING, Nationale Nederlanden, SDW, CNV, Nat. Ombudsman, Heijmans, Dura Vermeer.

Lisa van Noorden - 'De Mondriaan van Marketing'

Uitgegeven door Lannoo Uitgevers in Belgie en Van Duuren management in Nederland. Sept 2024.

* Belgium Marketing Association
🤩🤩 Super excited that my book De Mondriaan van Marketing is nominated as marketing book of 2024. Help make it happen by voting on https://lnkd.in/e69Pyi-Q 🙏🏼🙏🏼

*Managementboek

*Ondernemersbelang

*Marketingtribune

*Adformatie
Mastering the top of the market is only possible with creative top talent.

*De Ondernemer
This is how Versdenkers exploits creativity as a core business.

voorkant stapel-De Mondriaan van Marketing

Van emotie naar expressie

Kunst maken is mijn levenslange passie, het vormt een niet aflatende stroom aan creativiteit. Principes uit de kunst – hoe ontstaat een idee, hoe kom je tot een concept en hoe bereik je het optimale effect met de uitvoering – pas ik ook toe op de creatieve processen binnen organisaties. Het omzetten van emotie in expressie geldt precies zo ook voor merkstrategie, mens- en organisatieontwikkeling.

Naar mijn kunst website

panther and tiger descending lisa van noorden
Scroll to Top

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA

13 mei 13:00 – 16:00
14 mei 10:00 – 13:00
27 mei 9:30 – 16:00
3 juni 10:00 – 13:00
17 juni online eindpres. 9.30 – 11:00
—————
24 juni 13:00 – 16:00
25 juni 10:00 – 13:00
8 juli 9:30 – 16:00
9 juli 10:00 – 13:00
26 juli online eindpres. 9.30 – 11:00

PRIJS
 €1919,- ex btw
Incl De Mondriaan van Marketing

EARLY BIRD KORTING
€100,- als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.

This website uses cookies to enhance your browsing experience and ensure the site functions properly. By continuing to use this site, you acknowledge and accept our use of cookies.

Accept All Accept Required Only