positionering KWH

Strategie en Innovatie 
Hoe kunnen we onszelf bij onze klanten en stakeholders duidelijker positioneren en zorgen voor meer verbinding en zichtbaarheid onder onze leden en stakeholders?

KWH: een nieuwe plek in het hart van leden

Positionering, communicatiestrategie en realisatie

KWH is het landelijke kennis- en kwaliteitscentrum voor en door wooncorporaties. Als de directie in 2019 bij ons aanklopt, is dat in eerste instantie voor een training Storytelling. Al gauw blijkt dat bij KWH een diepere vraag op tafel ligt: de behoefte aan een nieuwe positionering en communicatiestrategie. En de vertaling ervan in een corporate communicatieconcept en aansprekende content. Dat pakt KWH samen met Versdenkers aan.

De positionering, interne identiteit en het externe imago van KWH sluiten niet op elkaar aan. Intern is al een flinke veranderslag gemaakt, een fris en jong team draait aan de knoppen. Dit wordt extern nog niet weerspiegeld in de positionering, de communicatie en de content.

KWH is marktleider in huurdersonderzoek, maar de taal is wollig, vol jargon en de website is niet overzichtelijk. De diensten van KWH zijn niet duidelijk geformuleerd. KWH geeft daarmee geen realistisch beeld van de frisse organisatie die ze eigenlijk is, staat te ver van haar doelgroep af en verliest klanten

positionering KWH
De nieuwe website met fotografie van KWH.

Positionering KWH: onze aanpak

In een op maat gemaakt trainingstraject gaan we samen met de directie en medewerkers van KWH aan de slag. We beginnen met de positionering, de merkwaarden en brandstorytelling. Als de nieuwe positionering en communicatie strategie staan, scherpt een copywriter het merkverhaal van KWH aan. Er is daarbij veel aandacht voor een passender tone of voice. De beeldstrategie blijft niet achter; langs het traject loopt de ontwikkeling van een nieuwe website .

positionering KWH
De oude website en beeldonderzoek met foto's van Sanne Donders.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

2 x per maand inspiratie ontvangen. Kunst, creativiteit, campagnes, cases en trainingen.

Social Media

Deel deze pagina

Email
LinkedIn
Scroll to Top

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA

13 mei 13:00 – 16:00
14 mei 10:00 – 13:00
27 mei 9:30 – 16:00
3 juni 10:00 – 13:00
17 juni online eindpres. 9.30 – 11:00
—————
24 juni 13:00 – 16:00
25 juni 10:00 – 13:00
8 juli 9:30 – 16:00
9 juli 10:00 – 13:00
26 juli online eindpres. 9.30 – 11:00

PRIJS
 €1919,- ex btw
Incl De Mondriaan van Marketing

EARLY BIRD KORTING
€100,- als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.