INCOMPANY LEREN ÈN WERKEN. DAT IS DUURZAME EN EFFECTIEVE ONTWIKKKELING

Met Versdenkers werk je incompany aan je strategie, merkontwikkeling of branding. En je team leert nieuwe skills in onze trainingen. Zo werken we sámen aan de ontwikkeling van je team, èn aan je project.

Praat met ons
Wil je meer weten over wat onze incompany trainingen voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Bel of mail Lisa van Noorden.
Bel: 0619 598 987
Mail: training@versdenkers.nl

lisa-versdenkers-200
INCOMPANY LEREN ÈN WERKEN. DAT IS DUURZAME EN EFFECTIEVE ONTWIKKKELING

Met Versdenkers werk je incompany aan je strategie, merkontwikkeling of branding. En je team leert nieuwe skills in onze trainingen. Zo werken we sámen aan de ontwikkeling van je team, èn aan je project.

Praat met ons
Wil je meer weten over wat onze incompany trainingen voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Bel of mail Lisa van Noorden.
Bel: 0619 598 987
Mail: training@versdenkers.nl

lisa-versdenkers-200

VERSDENKERS WERKT OOK MET JOUW TEAM SAMEN OP:

POSITIONERING EN COMMUNICATIE STRATEGIE
POSITIONERING COMMUNICATIE STRATEGIE

Aan de basis van een sterke organisatie ligt een heldere visie en strategie. Om die te verwoorden, te worden èn te zijn is het goed éérst terug te gaan naar de basis. Waar staan we voor, waarom doen we wat we doen en hoe doen we dat? En vooral; voor wíe?

We werken met management en teams aan een sterke propositie. Van daaruit werken we naar de communicatiestrategie voor in- en externe communicatie. Onderweg ontdekken we welke skills teams nodig hebben om de strategie vorm te geven.

KICK OFF MEETING MANAGEMENT EN TEAM

Kennismaken. Ambities in kaart brengen. Cases bespreken. Ontwikkelbehoefte vaststellen.

POSITIONERING EN ARCHETYPE

Dialoog over en advies op strategie. Onderzoek merk-archetype, positionering uitwerken. Draagvlak zoeken. Mensen meekrijgen.

COMMUNICATIE STRATEGIE

Structuur en inhoud geven aan de positionering in een in- en -externe communicatie strategie. Vertaling daarvan in visuele communicatie.

TRAINING TEAM EN MANAGEMENT

Management coachen. Training van marketing, communicatie en design medewerkers in de voor hen relevante skills.

BLIJVEND LEREN EN INSPIREREN

Trainingsmateriaal blijft online toegankelijk en up-to-date. Het team wordt 1 x per jaar bijgespijkerd. Nieuwe teamleden krijgen een introductietraining.

Positionering KWH

kwh-positionering

Flevoland Communicatiestrategie

flevoland-communicatiestrategie
ROADMAP EN TOOLKIT ONTWIKKELING
ROADMAP & TOOLKIT ONTWIKKELING

Eénduidig communiceren is belangrijk om je als merk te profileren in een markt waar consumenten een enorme rijkdom aan keuzes hebben. Een roadmap, een vastgelegde workflow die gebruikt

èn gedragen wordt door het hele mar/communicatie/design team helpt daarbij. Het biedt de huidige èn toekomstige medewerkers houvast. Daarnaast worden ze in relevante skills getraind.

KICK OFF MEETING MANAGEMENT EN TEAM

Kennismaken. Ambities in kaart brengen. Cases bespreken. Ontwikkel- en trainingsbehoefte vaststellen.

ANALYSE HUIDIGE WORKFLOW EN AMBITIES

Onderzoek naar kansen en “gaten” in de huidige werkwijze. Welke kennis mist er en waarin willen medewerkers worden getraind.

ROADMAP EN TOOLKIT ONTWIKKELING

Ontwikkeling van de roadmap, de toolkit en het trainingsprogramma voor het mar/com/design team.

TRAINING EN COACHING TEAM EN MANAGEMENT

Marketing, communicatie en design medewerkers worden in de voor hen relevante skills getraind. Iedereen spreekt dezelfde taal

BLIJVEND LEREN EN INSPIREREN

Trainingsmateriaal blijft online toegankelijk en up-to-date. Het team wordt 1 x per jaar bijgespijkerd. Nieuwe teamleden krijgen een introductietraining.

versdenkers ontwikkelt roadmaps en communicatie toolkits

Sony Music Roadmap

Versdenkers (Lisa van Noorden/CindyMirande) ontwikkelde voor Sony Music een nieuwe artist branding strategie met daaraan gekoppeld een roadmap. Daarbij trainde versdenkers verschillende betrokken teams in conceptontwikkeling, copywriting, brand storytelling en contentstrategie. Deze skills zijn gekoppeld aan de werkwijzen in de roadmap. Wil je meer weten over roadmap ontwikkeling? Mail ons.

VISUELE COMMUNICATIE EN BEELDBELEID
VISUELE COMMUNICATIE EN BEELDBELEID

Organisaties die hun doelgroep op frisse wijze willen aanspreken kunnen behoefte hebben aan innovatie in hun visuele communicatie. Het onderscheidend vermogen moet sterker, het niveau omhoog. Met meeslepend design en opvallend beeld.

Versdenkers traint en coacht het communicatie-, design- en webteam. Het resultaat is een opgefriste corporate communicatie op basis van een gedragen visie en strategie. Waar het hele team blijvend mee kan werken.

KENNISMAKING EN KICK OFF TEAM TRAINING

Kennismaking en kick off training. Wat is een beeldstrategie? Hoe bouw je onderscheidend vermogen met sterke visuele communicatie. Welke trends in beeldcommunicatie in de branche zien we?

STRATEGIE EN VISUELE COMMUNICATIE

Welke vernieuwing in de in- en externe visuele communicatie is gewenst? En hoe gaat deze vernieuwing bijdragen aan de ambities van de organisatie?

ONTWIKKELING VAN EEN NIEUWE DESIGN VISIE

Designvisie ontwikkelen vanuit de merkpersoonlijkheid van de organisatie en haar ambities. Feedback ophalen. Vertaling naar praktische, haalbare acties voor het team.

TRAINING EN COACHING TEAM EN MANAGEMENT

Doorvertaling van designvisie naar briefings en werkwijzen voor medewerkers en naar externe producenten. Training in relevante skills voor het mar/com/design team.

BLIJVEND LEREN EN INSPIREREN

Trainingsmateriaal blijft online toegankelijk en up-to-date. Het team wordt 1 x per jaar bijgespijkerd. Nieuwe teamleden krijgen een introductietraining.

BRAND STORYTELLLING EN CONTENTSTRATEGIE
BRAND STORYTELLING EN CONTENT STRATEGIE

Organisaties en teams die hun merkverhaal willen versterken gaan in deze workshop met Versdenkers aan de slag. We onderzoeken hoe het verhaal van de organisatie, het team of de afdeling, vanuit de merkwaarden en ambities aangescherpt kan worden.

En met welke verhalen we de unieke kanten van de organisatie kunnen benadrukken. Met de eigen, of een externe copywriter onderzoeken we welke tone of voice (beter) past. Daarbovenop werken we aan een  contentstrategie om verhalen uit te zetten in on- en offline communicatie.

KENNISMAKING EN KICK OFF TEAM TRAINING

Kennismaking en kick off training. Hoe bouw je een sterke contentstrategie vanuit de waarden en merkpersoonlijkheid van de organisatie.

WHY, HOW, WHAT & MERKPERSOONLIJK-HEID

Onderzoek naar de Why, How, What van de organisatie en de Merkpersoonlijkheid als basis voor Brand Storytelling. Ontwikkelen of finetunen van de Brandstory

TRAINING MAR/COM/DESIGN TEAM

Training Brand storytelling en Contentstrategie. Ontwikkelen van een contentstrategie die het verhaal van de organisatie in- en extern uitdraagt

TRAINING EN COACHING TEAM EN MANAGEMENT

Marketing, communicatie en design medewerkers worden in de voor hen relevante skills getraind.Bijvoorbeeld Visuele communicatie, Briefing, Copywriting, Podcasting.

BLIJVEND LEREN EN INSPIREREN

Trainingsmateriaal blijft online toegankelijk en up-to-date. Het team wordt 1 x per jaar bijgespijkerd. Nieuwe teamleden krijgen een introductietraining.

LEIDING GEVEN AAN EEN CREATIEF TEAM
LEIDING GEVEN AAN EEN CREATIEF TEAM

Leading Creatives van Versdenkers is een inspirerend leerprogramma waarmee creatieven hun ambities tot Art director, Creative director of Creatief strateeg kunnen realiseren. Tegelijkertijd kunnen organisaties hiermee hun toptalent van de toekomst aan zich binden.

Het programma bestaat uit een praktisch small group trainingsprogramma afgewisseld met blended learning, werkbezoeken, creative challenges en cases. Het brengt een rijk palet aan creatieve en leidinggevende skills en ervaring in het werken met andere creatieve professionals.

KICK OFF MEETING TRAINEE EN MANAGEMENT

Kennismaken. Leerdoelen en ambities in kaart brengen. Ontwikkel- en trainingsbehoefte vaststellen.

MODULE 1 PERSOONLIJK LEIDERSCHAP

Als creatief ga je een transitie in van maker naar manager. Je rol verandert: je gaat leiding geven aan een team vanuit een creatieve en strategische visie. Wat vraagt dat van jou als persoon en welke doelen stel jij jezelf?

MODULE 2 LEIDERSCHAP NAAR BINNEN

We gaan dieper in op het leiden van een creatief team. We kijken naar jouw stimulerende en strategische rol als leider, ook bij creatieve innovatie trajecten binnen de organisatie. Je werkt aan een eigen, interne case die aansluit op de leerthema’s.

MODULE 3 LEIDERSCHAP NAAR BUITEN

We kijken naar jouw rol als leider naar buiten toe. Hoe draag je je merk naar buiten uit? Hoe gaan jij en je team met klanten en stakeholders om? En hoe werk je samen met andere teams en professionals in een case?

WERKEN AAN CASES EN CREATIEVE INSPIRATIE

In elke module werk je aan een case. In module 1 werk je aan een persoonlijke case en leerdoel, in module 2 en 3 werk je aan een projecten voor in- en externe klanten. Daarnaast biedt het programma veel creatieve inspiratie.

Meer over het programma en de prijs van Leidinggeven aan Creatieven vind je op deze pagina. Dit programma kan ook in een personal coaching vorm worden gegeven.

klanten van versdenkers
WIE WERKT MET ONS?

Met een unieke mix van training plús incompany werken en leren
kunnen organisaties, teams en professionals zich creatief ontwikkelen.
Hierboven zie je een verzameling van klanten die we hebben geholpen
met incompany of open inschrijving trainingen.

Wie werkt met ons?

Met een unieke mix van training plús incompany werken en leren kunnen organisaties, teams en professionals zich creatief ontwikkelen. Hiernaast zie je een verzameling van klanten die we hebben geholpen met incompany of open inschrijving trainingen.

PRAAT MET ONS

Al je vragen zijn welkom. We komen zo snel mogelijk bij je terug via mail of telefoon.

Not readable? Change text. captcha txt