BRAND STORYTELLING

Stel je merkverhaal op scherp en vertel het met overtuiging. Binnen en buiten de organisatie.

Organisaties en teams die hun merkverhaal willen versterken gaan in deze workshop met Versdenkers aan de slag. In twee dagen ontdekken we hoe het verhaal van de organisatie, het team of de afdeling aangescherpt kan worden. Met de eigen, of een externe copywriter onderzoeken we welke tone of voice (beter) past.

En met welke verhalen we de unieke kanten van de organisatie kunnen benadrukken. Daarbovenop werken we aan een  contentstrategie om de brand story uit te zetten in on- en offline communicatie.

DAG1

  • Met het team bepalen we de precieze vraagstelling. Waar liggen de uitdagingen en waar de kansen?
  • Wat is brand storytelling en hoe zet je het in?
  • Onderzoek naar de Why, How en What van de organisatie of afdeling.
  • Onderzoek naar positionering, purpose en merkwaarden.
  • Verhalen ophalen binnen team en management
  • Het (her)schrijven van de brandstory met het team en een copywriter.

DAG2

  • Presentatie van de eerste versie van de brandstory.
  • Terugkoppeling naar het team. De brandstory wordt waar nodig aangepast.
  • Overtuigend uitdragen van de brandstory door het team.
  • Brainstorm: brand storytelling inzetten in de content strategie.

Het logisch vervolg?

Brand storytelling sluit aan op Fresh New Brand. Daarin focussen we op de beeldstrategie en visuele communicatie. Ga naar de pagina Fresh New Brand.

brandbuilding-versdenkers

2 DAGEN TRAINING & COACHING EN EEN VERSE BRANDSTORY

€6500,-

Jullie team (max 20 pers) werkt met 2 trainers en een externe copywriter. Inbegrepen is 1 aanpassingsronde voor de copywriter. Reiskosten en reistijd worden apart berekend.

DATA

Data prikken we in overeenstemming.
De doorlooptijd van dit project is max 5 weken.

Met wie werkte Versdenkers

Versdenkers werkte voor en met Nationale Ombudsman, KWH, Blijstroom en CBRE aan een nieuwe brand story, communicatiestrategie of visuele identiteit. Ook draaide Versdenkers interne programma’s bij Algemeen Dagblad, Gemeente Groningen, Ministerie van Financiën, Ministerie van OCW, Rode Kruis, Zuiderzeemuseum, Vonq, Schuttelaar en Partners en Stadgenoot.

logo nationale ombudsman
logo kwh
logo-blijstroom
logo cbre
Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug

Not readable? Change text. captcha txt