BRAND STORYTELLING

In twee dagen een sterke brandstory en handvaten om het met overtuiging uit te dragen, binnen en buiten de organisatie.

Organisaties en teams die hun brand story willen versterken kunnen in deze workshop met Versdenkers aan de slag. In twee dagen ontdekken we hoe het verhaal van de organisatie, het team of de afdeling versterkt kan worden. En leert het team hoe ze het overtuigend kunnen uitdragen.

Met de eigen, of een externe copywriter onderzoeken we welke tone of voice (beter) past, en op welke manier we de unieke kanten van de brand story kunnen benadrukken. Daarbovenop wordt er een aanpak voor interne of externe communicatie bedacht.

Programma

DAG1

  • Met het team bepalen we de precieze vraagstelling. Waar liggen de uitdagingen en waar de kansen?
  • Wat is brand storytelling en hoe zet je het in?
  • Onderzoek naar de Why, How en What van de organisatie of afdeling.
  • Onderzoek naar positionering, purpose en merkwaarden.
  • Verhalen ophalen binnen team en management
  • Het (her)schrijven van de brandstory met het team en een copywriter.

DAG2

  • Presentatie van de door een copywriter geschreven eerste versie van de brandstory.
  • Terugkoppeling naar het team. De brandstory wordt waar nodig aangepast.
  • Overtuigend uitdragen van de brandstory door het team.
  • Storytelling toepassen in je persoonlijke presentatie.
  • Korte brainstorm: brand storytelling inzetten in de content strategie.

Next steps

Brand storytelling sluit aan op Fresh New Brand.

Daarin focussen we op de beeldstrategie en visuele communicatie.
Ga naar de pagina Fresh New Brand.

brandbuilding-versdenkers
Prijs

Brand storytelling is een deel van ons Brand building programma

brandbuilding-versdenkers

2 DAGEN TRAINING & COACHING EN EERSTE VERSIE BRANDSTORY
€6500,-

Next steps op uurbasis of projectfee

Jullie team (max 20 pers) werkt met twee Versdenkers trainers en een externe copywriter. Hierbij inbegrepen is 1 aanpassingsronde voor de copywriter. Reiskosten en reistijd worden apart berekend.

Met wie werkte Versdenkers

Versdenkers werkte voor en met Nationale Ombudsman, KWH, Blijstroom en CBRE aan een nieuwe brand story, communicatiestrategie of visuele identiteit. Ook draaide Versdenkers interne programma’s bij Algemeen Dagblad, Gemeente Groningen, Ministerie van Financiën, Ministerie van OCW, Rode Kruis, Zuiderzeemuseum, Vonq, Schuttelaar en Partners en Stadgenoot.

logo nationale ombudsman
logo kwh
logo-blijstroom
logo cbre
Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug