OVERTUIGEND PRESENTEREN MET STORYTELLING

Breng je publiek in vervoering

Presenteren met storytelling

2

dagen

3 - 25

deelnemers

Vanaf 3800,- ex btw

Tijd

10:00-16:00

Locatie

flexibel

VERSTERK JE PRESENTATIE MET STORYTELLING ÉN BRENG JE PUBLIEK IN VERVOERING

De één heeft het van nature in zich, de ander lukt het met tools en handvaten. In de training Overtuigend presenteren met Storytelling leren teams hoe zij hun bureau- of klantpresentaties kunnen versterken. Want misschien kan de boodschap scherper en inspirerender.

Deze energieke en concreet toepasbare workshop helpt jou en je team om goed te kijken naar waaróm je iets vertelt, welke inhoud er écht toe doet en hoe je het vertelt. Daarmee raak je je publiek persoonlijk.

De training helpt je team:

Voor wie is deze training

Voor project teams, marketing en communicatie teams of creatieve teams die meer beleving willen brengen in hun interne-, klant- of case presentaties. 

VERSTERK JE PRESENTATIE MET STORYTELLING ÉN BRENG JE PUBLIEK IN VERVOERING

De één heeft het van nature in zich, de ander lukt het met tools en handvaten. In de training Overtuigend presenteren met Storytelling kijken we met teams hoe zij hun bureau- of klantpresentaties kunnen versterken. Want misschien kan jouw boodschap scherper en inspirerender.

Deze energieke en concreet toepasbare workshop helpt jou en je team om goed te kijken naar waaróm je iets vertelt, welke inhoud er écht toe doet en hoe je het vertelt. Daarmee raak je je publiek persoonlijk.

De training helpt je team:

Voor wie is deze training

Voor project teams, marketing en communicatie teams of creatieve teams die meer beleving willen brengen in hun interne-, klant- of case presentaties. 

Programma

Het programma kan volledig worden gevolgd, of samengesteld worden naar behoefte. Bijvoorbeeld in een mix van live en offline sessies, overdag of in de avond.

Voor aanvang van de training bespreken we de huidige presentatiestijl en leerdoelen van het team.

  • Speelse opening en vertel oefening.
  • Bespreking van de huidige wijze van presenteren en klantgesprekken
  • Storytelling in een presentatie brengen.
  • De why, what en how als basis voor jouw verhaal.
  • Jouw bureau merk-archetype koppelen aan je presentatie stijl.
  • Kiezen voor een tone of voice die past bij mens en merk.
  • Vormgeving en creativiteit in je presentatie opbouw.

  • In de 2 weken na dag 1 werk je aan een presentatie opdracht.
  • Feedback en fast forward op de gemaakt presentaties.
  • Spreken: ritme, timing, intonatie en lichaamstaal.
  • Professionaliteit: impulsen controleren en de juiste keuzes maken in een conversatie
  • Energie geven, inspireren en aandacht afdwingen
  • Omgaan met diverse typen luisteraars en klanten.
  • De Ted-talk: Hook / Transition / Benefit.
  • IKEA theater oefening (fun).
  • Eindpresentatie.

Klaar om te starten?

Informatie Overtuigend presenteren met Storytelling

De trainers:

Lisa-versdenkers-conceptontwikkeling

Lisa van Noorden werkt met je team aan jullie concept en de strategie achter storytelling.

Richard-Roling-versdenkers

Richard Roling leert je team hoe zij de luisteraar inspireren met storytelling in je presentatie.

Heb je vragen?

We vertellen je graag meer als je praktische of inhoudelijke vragen hebt. Open het contactformulier of bel 0619 598 987.

Hoe zetten we storytelling in ?

Creatieven kunnen niet altijd aan staan
Creatieve organisaties

Creatieve professionals kunnen niet altijd áán staan

De héle dag creatief. Hoezo kan dat niet? Creatieve professionals zijn van onschatbare waarde voor het succes van je team en organisatie. Ze hebben het vermogen om grenzen te verleggen, originele ideeën te genereren en innovatieve oplossingen te vinden. Toch is het belangrijk om te erkennen dat creatieven niet de hele dag door kunnen gaan met het leveren van hoogwaardige creatieve output. Hoe kun je hier als organisatie en manager mee omgaan?

Meer over deze case »
Creatieven kunnen niet altijd aan staan
Creatieve organisaties

Creatieve professionals kunnen niet altijd áán staan

De héle dag creatief. Hoezo kan dat niet? Creatieve professionals zijn van onschatbare waarde voor het succes van je team en organisatie. Ze hebben het vermogen om grenzen te verleggen, originele ideeën te genereren en innovatieve oplossingen te vinden. Toch is het belangrijk om te erkennen dat creatieven niet de hele dag door kunnen gaan met het leveren van hoogwaardige creatieve output. Hoe kun je hier als organisatie en manager mee omgaan?

Meer over deze case »

Incompany training

Open inschrijving training

Scroll to Top

WAT IS ER MOGELIJK?
Het programma wordt samengesteld naar behoefte. Een korte workshop, een how-to van 1 dag. Een 2, 3 of 4 daagse training. 

PRIJS
Groep tot 20 pers.
0,5 dag – 1 trainer v/a €1150,-
1 dag – 1 trainer  v/a €2099,-
1 dag – 2 trainers  v/a €3750,-
Maatwerk v/a €750,-
Atelierhuur/lunch v/a €350,-

Extra deelnemers p.p.p.d.: €100,-
Excl BTW en Reiskosten

TIJDEN
In overleg

LOCATIE
Versdenkers atelier of eigen locatie

Wil jij gratis inspiratie in je mailbox?

Ontvang 1 x per maand onze nieuwsbrief

Ik wil meer informatie over deze training

Naam

TRAININGSDATA
21/22 aug en 7/8 sept
2/3/16/17 november

TIJDEN
Van 10:00 tot 16:00.

PRIJS
€1899,- EX BTW

EARLY BIRD KORTING
€100,- Early bird korting als je uiterlijk een maand voor aanvang betaalt.

LOCATIE
Drievriendenstraat 26, 3014 JS, Rotterdam.

BTW-VRIJE FACTUUR?
Dat kan! Geef het aan bij je inschrijving.

BARTEREN
We ruilen graag onze kennis tegen een mooi aanbod. Klik hier voor informatie.