Into the vibe – NYC

Into the Vibe NYC is een inspiratie trip én een praktische werktrip voor grote en kleine merken die zichzelf opvallend willen branden. Je krijgt een kijkje in de keuken bij voorlopers in innovatieve marketing en branding en je werkt aan je eigen merk. In 4 dagen combineren we meet-ups, trend watching, conceptontwikkeling en ideation.

We gaan op een backstage ontdekkingstocht naar de innerlijke werking van New York. We gaan o.a op bezoek bij Jason Prohaska, managing director van Mediamonks NY. Scroll naar beneden voor meer info over Jason.

Pim Philip, een Rotterdammer die al 10 jaar in NYC woont, neemt je op de fiets mee naar trendy shops en innovatieve ondernemers. Creatieve innovators in Bushwick, Williamsburg en Brooklyn Heights delen met jou hoe zij hun brand experience tot een succes gemaakt hebben. En daarmee een mengelmoes van doelgroepen aan zich binden. Al die inspiratie zet je in voor je eigen merk. Bezoek hier de site van Pim Philip.

Om je goed voor te bereiden op je trip en te verzekeren dat je er maximaal resultaat uit haalt sturen we je een briefing waarmee je jouw case beschrijft. Een week voorafgaand is er een kick-off. Je maakt kennis met de andere professionals en we bespreken de cases.

Voor wie is deze trip?

De groep bestaat uit een hand picked gezelschap uit ons Versdenkers netwerk. Jouw reisgenoten zijn professionals die zich bezig houden met de branding en marketing van hun eigen merk, of die van klanten. Maar ook design professionals die inspiratie zoeken in de hot-pot van NYC kunnen aan deze trip deelnemen. Dus ben jij een design professional, brand-eigenaar, campagne manager, marketing manager, brand manager, communicatie – of social media manager? Ga dan mee.

Wat neem je mee terug uit New York?

Tijdens de trip werk je aan een creatief concept voor jouw merk, waarmee je je terug in NL in de kijker gaat spelen. En je hebt ideeën opgedaan over hoe je de formules van New Yorkse vernieuwers kunt toepassen in de branding van je eigen bedrijf. Daarnaast krijg je input van andere deelnemers, en leer je in interactie met hen hoe zij met hun vak omgaan. Je komt terug met de NYC vibe en een creatief concept voor je branding of marketing.

Waarom New York?

In New York heerst een sterke start-up cultuur. Deze bedrijvigheid zorgt voor een unieke creatieve vibe die je overal in de stad voelt. Het tempo ligt hoog en de concurrentie is groot. Opvallen in deze zee aan concurrentie vergt innovatief denken op hoog niveau. Als je in New York op kunt vallen, dan kun je dat overal. Begrijpen hoe bedrijven in New York hun merk tot leven brengen kan ons inspireren ons eigen merk sterker te positioneren.

Wanneer?

We mikken op mei 2019. In de komende periode scherpen we het programma aan en versterken we ons netwerk in New York. Komende lente zijn we er klaar voor. Jij ook?

Wat zijn de kosten?

Hoe meer mensen hoe lager de prijs. Bij een groep van 6 tot 8 mensen is de prijs €2450 ex btw. Bij een groep van 8 tot 10 mensen is de prijs €2250 ex btw. Gaan er meer dan 10 mensen mee dan is de prijs €1750,-. De prijs is inclusief de eerste meeting en de follow up in Rotterdam, airport pick up in New York, 3 x ontbijt en lunch en 2 diners. De derde avond eet je op eigen gelegenheid. Niet inbegrepen in de prijs is de vlucht, de accommodatie en de uitgaven die je zelf nog doet tijdens het programma.

DOWNLOAD HET VOORLOPIGE PROGRAMMA
( en houd me op de hoogte)

Into the vice NYC issue

Wie ga je o.a ontmoeten?

Jason Prohaska
Managing Director van MediaMonks New York

Specialist op het gebied van innovatieve branding en tech. Hij vertelt over ontwikkelingen in augmented en virtual reality, big data, marketing as a service, en de creatiefste communicatie strategieën. MediaMonks is het grootste creatieve digitale productiebedrijf ter wereld. Mediamonks is gestart in Amsterdam, maar heeft ook vestigingen in Londen, Stockholm, New York, LA, Singapore, Shanghai, Buenos Aires, Sao Paolo, Dubai en Mexico City. MediaMonks heeft een team van meer dan 650 professionals. Samen vertegenwoordigen ze een schat aan kennis in digitale disciplines en zetten die in binnen digitale producten voor film, VR, AR, AI, games, platforms en mobiele toepassingen.

JASON PROHASKA MET LISA VAN NOORDEN EN DZENITA CAMO

Voordat Jason bij MediaMonks aan de slag ging was hij partner / GM-Managing Director van Big Spaceship en heeft hij leidende posities gehad bij Mattel, Your Majesty Co., Method en HUSH. Jason begon zijn carrière met het bouwen van kunstcollecties en visuele beeldplatforms voor kunstenaars, verzamelaars en museumstichtingen in de Verenigde Staten en Europa. Jason komt oorspronkelijk uit Santa Fe, New Mexico, en woont momenteel in Brooklyn met zijn vrouw Cinzia en zoon Luca.

Bekijk de Mediamonks Vol III Mixed Tape 2018

Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug