Fresh new brand

Innovatie in corporate branding en communicatie. Vergroot je onderscheidend vermogen.

Organisaties die hun doelgroep op frisse wijze willen aanspreken kunnen behoefte hebben aan innovatie in hun corporate branding. Het onderscheidend vermogen moet sterker, het niveau omhoog. Met meeslepend design, inspirerende content en opvallend beeld.

Versdenkers traint of coacht het management en het marketing- communicatie- en design team. We formuleren een heldere communicatie strategie, design visie en maken keuzes in branding. Het team bouwt daarna zelf verder aan de vernieuwde corporate communicatie.

Kick off

We starten met een onderzoek naar de huidige corporate branding. Zo ontdekken we waar uitdagingen en kansen liggen.

Dag 1 training

Met het team ontdekken we hoe je onderscheidend vermogen vergroot met sterke visuele communicatie. En hoe je een visie ontwikkelt op corporate branding. We kijken uitgebreid naar de (gewenste) merkpersoonlijkheid, de voorkeuren van de doelgroep en naar visuele trends. Aan de hand van deze input zal Versdenkers een concrete, leidende (design) strategie voorstellen waarmee het onderscheidend vermogen versterkt wordt.

Dag 2 presentatie

Versdenkers deelt de nieuwe strategie met het team. We verzamelen feedback en bespreken de stappen die het team kan maken om de plannen in gang te zetten. De output wordt vertaald naar praktische, haalbare acties voor het team.

Dag 3 fast forward

Op deze dag bespreken we de volgende stappen mbt de nieuwe corporate branding.

– we bepalen welke aanpassingen nodig zijn aan de huidige communicatie: website, huisstijl etc.
– we ontwikkelen een heldere briefing naar externe designers, fotografen, illustratoren.
– we zetten kaders voor een beeldbank voor in- en extern gebruik.

Het resultaat van Fresh New Brand?

Een opgefriste corporate communicatie op basis van een gedragen visie en strategie. Waar het hele communicatieteam blijvend mee kan werken. Hiermee krijg je een blauwdruk in handen waarmee jij je concurrerende positie in de branche vasthoudt.

Het logisch vervolg?

Fresh New Brand sluit aan op Brand storytelling. In dat programma focussen we op het verhaal van de organisatie, tone of voice en copy. En werken we aan een contentstrategie voor on- en offline communicatie. Ga naar de pagina Brand storytelling.

brandbuilding-versdenkers

INTAKE, TRAINING, PRESENTATIE EN EEN VERSE BRANDING STRATEGIE

€7500,-

Jullie team (max 20 pers) werkt met 2 trainers. Reiskosten en reistijd worden apart berekend.

DATA

Data prikken we in overeenstemming.
De doorlooptijd van dit project is plusminus 8 weken.

Met wie werkte Versdenkers

Versdenkers werkte voor en met Nationale Ombudsman, KWH, Blijstroom en CBRE aan een nieuwe brand story, communicatiestrategie of visuele identiteit. Ook draaide Versdenkers interne programma’s bij Algemeen Dagblad, Gemeente Groningen, Ministerie van Financiën, Ministerie van OCW, Rode Kruis, Zuiderzeemuseum, Vonq, Schuttelaar en Partners en Stadgenoot.

logo nationale ombudsman
logo kwh
logo-blijstroom
logo cbre
Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug

Not readable? Change text. captcha txt