CONTENT STRATEGIE EN BRAND STORYTELLING
Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk
Organisaties en teams die hun content willen versterken gaan in deze workshop met Versdenkers aan de slag. In deze tweedaagse training Contentstrategie en Brand storytelling werk je aan inspirerende en activerende content voor je merk.
En zet je je verhaal uit in aansprekende content. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.
Incompany training Contentstrategie en Brand Storytelling
In deze actieve 2-daagse workshop besteden we veel aandacht aan de analyse en het versterken van het merkverhaal. Daarna zetten we dit om in een effectieve contentstrategie voor externe en interne communicatie.
DAG 1: JE CONTENT VERSTERKEN MET STORYTELLING
Op de eerste dag analyseren we je huidige merkpersoonlijkheid en merkcommunicatie. We onderzoeken hoe deze aansluit op de behoeften van jouw doelgroep. Je ontdekt hoe je je content met behulp van deze inzichten kunt versterken. Je bouwt aan je onderscheidend vermogen en ontwikkelt een gerichte contentstrategie.
DAG 2: JE CONTENTSTRATEGIE IN DE MIDDELENMIX
Wanneer je contentstrategie stevig staat zet zet je deze uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.
DAG1
- Merkanalyse; hoe sluit je merkcommunicatie aan op je doelgroep?
- Wat is een succesvolle contentstrategie
- Voorbeelden van inspirerende brand storytelling
- Inzicht krijgen in de behoeften van je doelgroep
- Een contentstrategie ontwikkelen; waar praat je als merk over en waarom?
DAG2
- Brand Storytelling inzetten in 4 fasen: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
- Middelen en media creatief invullen: posts, blogs, video, podcasts, Instagram etc.

Incompany training Brand storytelling & Contentstrategie
2 dagen training
team tot 8 personen
€3800
extra deelnemers
optioneel
€50 pppd
maatwerk programma
optioneel
€750
ruimte/snacks/drank/lunch
optioneel
€750 per dag
trainingsboekjes op papier
optioneel
€15 ps
reiskosten/tijd trainers
Op nacalculatie
€-
Met wie werkte Versdenkers
Versdenkers werkte voor en met Sony Music Nederland, NEN, Nationale Ombudsman, KWH, Blijstroom en CBRE aan een nieuwe brand story, communicatiestrategie of visuele identiteit. Ook draaide Versdenkers interne programma’s bij Algemeen Dagblad, Gemeente Groningen, Ministerie van Financiën, Ministerie van OCW, Rode Kruis, Zuiderzeemuseum, Vonq, Schuttelaar en Partners en Stadgenoot.





