CONTENT STRATEGIE EN BRAND STORYTELLING

Met een slimme contentstrategie bind je mensen aan je merk

In deze tweedaagse training Contentstrategie en Brand storytelling werk je aan inspirerende en activerende content voor je merk. En zet je je verhaal uit in aansprekende content. Zo wordt jouw merkcommunicatie scherper en creatiever.

WAT LEER JE BIJ CONTENT STRATEGIE EN BRAND STORYTELLING

DAG 1: JE CONTENT VERSTERKEN MET STORYTELLING

Op de eerste dag analyseren we je huidige merkpersoonlijkheid en merkcommunicatie. We onderzoeken hoe deze aansluit op de behoeften van jouw doelgroep. Je ontdekt hoe je je content met behulp van deze inzichten kunt versterken. Je bouwt aan je onderscheidend vermogen en ontwikkelt een gerichte contentstrategie.

DAG 2: JE CONTENTSTRATEGIE IN DE MIDDELENMIX

Wanneer je contentstrategie stevig staat zet zet je deze uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.

DAG1

  • Merkanalyse; hoe sluit je merkcommunicatie aan op je doelgroep?
  • Wat is een succesvolle contentstrategie
  • Voorbeelden van inspirerende brand storytelling
  • Inzicht krijgen in de behoeften van je doelgroep
  • Een contentstrategie ontwikkelen; waar praat je als merk over en waarom?

DAG2

  • Brand Storytelling inzetten in 4 fasen: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty.
  • Middelen en media creatief invullen: posts, blogs, video, podcasts, Instagram etc.
cindy-brand-storytelling
In twee dagen leert Cindy Mirande je hoe je verhalend vermogen vergroot met storytelling.

Early bird

€1025,-

Excl BTW. Bij betaling uiterlijk een maand voor aanvang.

Normale prijs

€1125,-

Excl BTW.

Barter

We ruilen graag onze kennis tegen een mooi aanbod.
Klik hier voor onze barterdeals.

Lestijden
De training Contentstrategie en Brand storytelling start om 10:00 en eindigt om 16:00. Wanneer er te weinig aanmeldingen zijn voor specifieke data dan schuift de training door naar de volgende datum. Tussen de trainingsdagen werk je aan opdrachten. We trainen bij voorkeur live in ons atelier in Rotterdam, voor de online training maken we gebruik van de software van Microsoft teams en Mural.

Adres
Drievriendenstraat 26, 3014 JS Rotterdam

LIVE OF ONLINE TRAINING

We trainen live of online, afhankelijk van de richtlijnen van het RIVM. Je kunt je voorkeur doorgeven op het inschrijfformulier.

Incompany

In de incompany training Brandstorytelling en Contentstrategie besteden we veel aandacht aan de analyse en het versterken van het merkverhaal. Daarna zetten we dit om in een effectieve contentstrategie voor externe en interne communicatie. Wil je hierover meer informatie, ga dan naar Versdenkers Incompany, Brand storytelling.