Versdenkers vakvlog – Visie & Concept in communicatie

Er zijn een aantal onderwerpen die in de training conceptontwikkeling naar voren komen als struikelblok voor creatieven. Eén daarvan is de relatie tussen visie en concept. Ik leg het je uit.

Het eerste zet de kaders, het tweede neemt daarbinnen de maximale vrijheid. Tegenpolen? Of juist sisters in crime! Vandaag leg ik uit hoe je met visievorming omgaat, hoe je er op komt, wat het met je merkwaarden te maken heeft en hoe je op basis van je visie een concept bedenkt. Heb je vragen? Of is er een ander onderwerp waar je nieuwsgierig naar bent? Mail me op lisa@versdenkers.nl.

Versdenkers vakvlog - Visie en concept in communicatie

In de video gebruiken we het voorbeeld van de visie “samen delen verrijkt”. Hieronder nog een afbeelding die dat illustreert.

 

De relatie tussen visie en concept

In de video heb ik het over vragen die je jezelf kunt stellen om tot een visie te komen. In de afbeelding hieronder zie je daar voorbeelden van.

Vragen voor visievorming

 

 

Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug

23 internationale magazines en websites die op zoek zijn naar jouw verhalen