• 1 dagen geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Wat een geweldige Guerrilla marketing workshop van Frank Paats gisteren. Zonde als je hem gemist hebt! En wat hadden die spuitbussen ermee te maken? Wordt vervolgd..  — Products shown: Guerrilla marketing 1 dag.
    Photos from Versdenkers.nl's post
  • 1 dagen geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Geweldig filmpje dit..
    Canvas
  • 2 dagen geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    De nieuwe deur van ons Versdenkers atelier viert vandaag haar eerste dag. Happy Birthday deur!
    Timeline Photos
    2 dagen geleden Martijn Heesakkers 1
    Mooi hoor!
    2 dagen geleden Richard Roling 1
    Heeeeel cool! En ik vind de nieuwe naam ook echt goed.
  • 4 dagen geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Stem je ook even op de blik van George Clooney? Leuk artikel van Martijn van Lambalgen op Frankwatching over het effect van The Human Gaze in advertising.
    Eyewatching: welke blik van George Clooney werkt beter? - Frankwatching
  • 5 dagen geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Aanstaande vrijdag: kom naar de Versdenkers guerrilla borrel in Rotterdam..In 30 minuten laat Frank Paats, marketing provocateur, zien hoe je Guerrilla Marketing kunt inzetten voor jouw merk. http://versdenkers.n...el-members-only/
    De Versdenkers guerrillaborrel - members only
  • 1 week geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    versdenkers.nl
    Waarom creativiteit en structuur een golden couple zijn.
  • 1 week geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Over een paar maandjes komt de holografische Japanse popsensatie Hatsune Miku ook naar Den Haag met haar nieuwste show Still Be Here, die tijdens TodaysArt te zien is. Het tienermeisje in minirok en met lange turkooizen staarten trekt hordes gillende tieners, die wuivend met glowsticks meespringen op de muziek.
    De holografische popster Hatsune Miku komt naar Den Haag
  • 1 week geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Op 26 en 27 september kun je meedoen met de twee-daagse training Copywriting-module 1 in Amsterdam voor €795. In module 1 start je met schrijven voor social media, leer je conversiegericht te schrijven en ontdek je je tone of voice.
    Cursus copywriting. It ain't what you write, but how you write it!
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    versdenkers.nl
    Retro-advertising - online musea to the max
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Organisaties die creatiever willen worden moeten verder kijken dan het neerzetten van een voetbaltafel of ballenbak. http://versdenkers.n...-perse-creatief/
    Een voetbaltafel maakt je organisatie niet perse creatief
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Ervaar het einde van de wereld als een rijke stinkerd. Dankzij de 26-jarige kunstenares Mary Ponomareva kun je de apocalyps in beleven als een stinkend rijke miljardair, vol glitter, glamour en luxe. In haar Luxury Survival Fair duik je in een virtuele wereld, waarin een Russische gastdame je rondleidt.
    Ervaar het einde van de wereld als een rijke stinkerd
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Op 25 september kun je meedoen met een 1-daagse workshop storytelling in Amsterdam voor €525. Storytelling is belangrijk in alle merkcommunicatie. Bij het aanscherpen van je merk en in crossmediale en transmediale communicatie. https://buff.ly/2wFq0Iq
    Timeline Photos
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    versdenkers.nl
    Een voetbaltafel maakt je organisatie niet perse creatief
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Een uitnodiging voor een guerrilla borrel, en het nieuwe Versdenkers blog. Guerrilla marketing is een artform en dus is Versdenkers er dol op. In 30 minuten laat Frank Paats, marketing provocateur, zien hoe je Guerrilla Marketing kunt inzetten voor jouw merk.  Geef je favoriete datum op via de link hieronder.  http://mailchi.mp/06...enkersnl-1111617
    Versdenkers blog + Uitnodiging Guerrilla borrel
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Een uitnodiging voor een guerrilla borrel, en het nieuwe Versdenkers blog. Guerrilla marketing is een artform en dus is Versdenkers er dol op. In 30 minuten laat Frank Paats, marketing provocateur, zien hoe je Guerrilla Marketing kunt inzetten voor jouw merk.  Geef je favoriete datum op via de link hieronder.  http://mailchi.mp/06...enkersnl-1111617
    Versdenkers blog + Uitnodiging Guerrilla borrel
  • 2 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Een uitnodiging voor een guerrilla borrel, en het nieuwe Versdenkers blog. Guerrilla marketing is een artform en dus is Versdenkers er dol op. In 30 minuten laat Frank Paats, marketing provocateur, zien hoe je Guerrilla Marketing kunt inzetten voor jouw merk.  Geef je favoriete datum op via de link hieronder.  http://mailchi.mp/06...enkersnl-1111617
    Versdenkers blog + Uitnodiging Guerrilla borrel
  • 3 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    16 Brilliant Artists And Their Animal Muses Deze twee, Puck en Puma, 3 weken in huis, zijn mijn muses geworden. Hun speelsheid brengt zo veel plezier. Kunstenaars en dieren gaan sowieso goed samen. Wie waren de muses van Ai Wei Wei, David Hockney en Georgia O' Keefe? https://buff.ly/2wTznT2
    Timeline Photos
  • 3 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    Katie Dill, Airbnb’s director of experience design on using ‘stories’ to design. A key element of Airbnb’s design strategy is to use storyboarding. Dill says storyboarding real-world experiences with Airbnb helps the team to fulfill its mission of “creating a world where anyone can belong anywhere.” It does so by helping designers better empathize with the personalized experience of end-users.
    Airbnb’s director of experience design on using ‘stories’ to design
  • 3 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    versdenkers.nl
    Loving Vincent; geweldige crossover tussen techniek en passie
  • 4 weken geleden door Versdenkers.nl

    Versdenkers.nl
    VERSDENKERS GOEDE DOELEN MAAND
    20% korting op alle trainingen in november. Voor pro’s die werkzaam zijn bij goede doelen.
    Hoe verleid je jongeren tot geven? Drie belangrijke motivators.
Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug