De Versdenkers guerrillaborrel

Guerrilla marketing is een artform en dus is Versdenkers er dol op. In 30 minuten geeft Frank Paats, marketing provocateur, jou de highlights.

Borrelen, geïnspireerd raken en er ook nog wat van opsteken. Dat is de Versdenkers Guerilla borrel. Wat steek je er van op?

– 5 strategieën om met ludieke marketing te scoren bij je doelgroep
– De top 3 succesfactoren om free publicity te krijgen

 

Wat is Guerrilla marketing ook alweer en wat heeft jouw merk er aan?

Het doel van guerrilla marketing is om met ludieke acties of een bijzondere stunt, met een klein budget, zoveel mogelijk media-aandacht of aandacht van publiek te behalen. Van fake-news tot street-art, bij guerrilla marketing komt een dosis bravoure en creativiteit kijken. Maar als je het goed doet kan het je veel gratis publiciteit opleveren. Zeker als je het combineert met een goede social media strategie. Guerrilla marketing kan verschillende vormen aannemen, bijvoorbeeld in ambient- en ambush marketing.

Wanneer en waar?

Vrijdag 22 september 16:30
Frank start om 17:00. We borrelen tot 18:00.
Locatie: Rotterdam Drievriendenstraat 26, 4014 JS Rotterdam.

Het Versdenkers atelier is 5 minuten lopen van Centraal Station Rotterdam.
Laat ons weten of je komt via de nieuwsbrief in je mail of mail naar leren@versdenkers.nl.

 

 

Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug

straks-kun-je-ook-in-de-virtuele-wereld-weg-geswiped-wordende-versdenkers-guerrillaborrel-members-only