Jouw doelgroep recht in het hart raken

Dat lukt alleen met sterke teksten, rake zinnen en prikkelende woorden. Versdenkers zet je op het spoor van creatief en commercieel schrijven, in twee modules van twee dagen (samen óf los van elkaar te volgen). Vind jouw tone of voice, bepaal jouw stijl, gebruik jouw creativiteit. Deze training copywriting biedt vele handvatten voor zowel beginners als gevorderden. 

Schrijf je nu in, dan schrijf je straks de sterren van de hemel

  • Activerend en inspirerend schrijven
  • Schrijven voor social media.
  • Op conversie gericht schrijven
  • Je tone of voice ontdekken
  • Schrijven vanuit je merk persoonlijkheid
  • Key messages
  • Een brand story schrijven
  • Een pakkende payoff schrijven

Cursus copywriting module 1

Dag 1 Schrijven voor social media
Dag 2 Tone of voice, blogs en columns

In twee dagen creëer je een sterke basis voor je schrijverschap

Beide modules van de cursus copywriting bestaan uit twee dagen. In module 1 start je met schrijven voor social media, leer je conversiegericht te schrijven en ontdek je je tone of voice. Het complete programma lees je hieronder onder de tab programma.

Programma

Dag 1 Schrijven voor social media

  • Introductie
  • Shareability; wat delen doelgroepen?
  • De essentie van inspirerende content
  • Schrijven voor Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter
  • Schrijfopdracht
  • Schrijven met zoekmachines (SEO) in gedachten.
  • Conversiegericht schrijven
  • Schrijfopdracht
  • Een strategie ontwikkelen voor je content

Dag 2 Tone of voice, blogs en columns

  • Focussen op de essentie van je boodschap
  • Verschillende signaturen en tone of voice
  • Schrijfopdracht
  • Persoonlijke columns schrijven
  • Schrijfopdracht
  • Metaforen bedenken en inzetten in je verhaal
  • Schrijfopdracht
  • Hoe schrijf je een inspirerend blog en hoe vind je blogonderwerpen
  • Schrijfopdracht
Data en prijzen

Early bird

€795,-

Excl BTW. Excl lunch.

Normale prijs

€895,-

Excl BTW. Excl lunch.

Barter

We ruilen graag onze kennis tegen een mooi aanbod. Want als versdenkers zoeken we altijd naar de onverwachte insteek.

Klik hier voor onze barterdeals.

Aanvullend

Heb je al een module gevolgd dan krijg je 10% korting op de andere. Wanneer er te weinig aanmeldingen zijn voor specifieke data dan schuift de training door naar de volgende datum. De kosten voor de lunch zijn niet bij de training inbegrepen.

Incompany

De cursus copywriting wordt als open inschrijving aangeboden en als incompany training. Wil je informatie over incompany prijzen, neem dan een optie hieronder en geef aan dat het om een incompany training gaat.

De cursus copywriting bestaat uit twee modules. Ze sluiten op elkaar aan maar zijn ook los te volgen.

Cursus copywriting module 2

Dag 1 De ins en outs van copywriting, storytelling, scenario en perspectief

Dag 2 Brandstories, boilerplates, key messages en payoffs

In module 2 van de cursus copywriting schrijf je gericht voor je merk.

In dag 1 focussen we op storytelling en creatief schrijven. In dag 2 focussen we op commercieel schrijven: je schrijft een brandstory voor je eigen merk en leert hoe je een sterke payoff schrijft. Het volledige programma lees je hieronder op de tab programma.

Data en prijzen

Early bird

€795,-

Excl BTW. Excl lunch.

Normale prijs

€895,-

Excl BTW. Excl lunch.

BARTER

We ruilen graag onze kennis tegen een mooi aanbod. Want als Versdenkers zoeken we altijd naar de onverwachte insteek.

Klik hier voor onze barterdeals.

Aanvullend

Boek je module 1 en 2 tegelijk dan krijg je 10% korting op de totaalprijs van beide modules. Wanneer er te weinig aanmeldingen zijn voor specifieke data nemen wij contact op om alternatieve data te bespreken. De kosten voor de lunch zijn niet bij de training inbegrepen. We lunchen in kleine restaurants in de wijk. De kosten hiervan zijn gemiddeld €12,50 pp per dag.

Incompany

De cursus copywriting wordt als open inschrijving aangeboden en als incompany training. Wil je informatie over incompany prijzen, stuur je vraag via het formulier onderaan deze pagina en geef aan hoeveel teamleden zullen deelnemen.

Programma

Dag 1 De ins en outs van copywriting, storytelling, scenario en perspectief

  • Introductie
  • Tips en tricks voor copywriters
  • Hoe pas je storytelling toe in je copy
  • Schrijfopdracht
  • Verschillende verhaalstructuren toepassen
  • Schrijfopdracht
  • Schrijverstypes; wat past bij jou?
  • Ideeontwikkeling, de “hook” voor je artikel bepalen

Dag 2  Brandstories, boilerplates, key messages en payoffs

  • Wat is een brandstory en wat is het belang ervan?
  • Kenmerken van goede brand stories
  • Wat is een boilerplate en hoe schrijf je die?
  • Schrijfopdracht
  • Payoffs bedenken met brainwriting
  • Schrijfopdracht
  • Een payoff schrijven voor je eigen brand
  • Schrijfopdracht
  • Hoe vind je je key message en hoe schrijf je die?
  • Schrijfopdracht

Aanvullend

Wanneer er te weinig aanmeldingen zijn voor specifieke data nemen wij contact op om alternatieve data te bespreken. De kosten voor de lunch zijn niet bij de training inbegrepen.

Incompany

De cursus wordt als open inschrijving aangeboden en als incompany training. Wil je informatie over incompany prijzen, stuur je vraag via het formulier onderaan deze pagina en geef aan hoeveel teamleden zullen deelnemen. Incompany trainingen zijn vanaf 3 personen al voordeliger dan open inschrijvingen.

Inspiratie op locatie

Inspiratie op locatie

Hoe bepaal je welke ideeën de meeste slaagkans hebben? Dat leer je o.a in de training conceptontwikkeling.

Inspiratie op locatie

Inspiratie op locatie

Een mindmap van een van de deelnemers levert een schat aan ideeen.

Werken aan echte cases

Werken aan echte cases

Deelnemers werken gezamenlijk aan een case voor een goed doel.

Je moet iets maken waar mensen het over hebben

Je moet iets maken waar mensen het over hebben

Een incompany training Designthinking met een 8 koppig communicatie/designteam.

Trend forecasting en futuring

Trend forecasting en futuring

In deze verdiepende module van 2 dagen ga je aan de slag met merk-archetypes, trend forecasting en futuring.

Brainstormen op een onverwachte plek

Brainstormen op een onverwachte plek

Een korte citysafari tijdens de training Conceptontwikkeling levert nieuwe creatieve energie.

Inspiratie op locatie

Inspiratie op locatie

Het trainingsatelier in het chinatown van Rotterdam, 5 minuten van Centraal Station.

Korte workshops voor brancheverenigingen

Korte workshops voor brancheverenigingen

20 leden van de VPRA krijgen een twee uur durende kennismaking met Storytelling.

Korte workshops voor brancheverenigingen

Korte workshops voor brancheverenigingen

20 leden van de VPRA krijgen een twee uur durende kennismaking met storytelling.

Focus Fly Flow

Focus Fly Flow

De Focus Fly Flow conceptontwikkeling strategie is een praktisch stappenplan waarmee je steeds opnieuw effectieve en creatieve campagnes kunt ontwikkelen.

Neem contact op

We komen zo snel mogelijk bij je terug